Op 3 april 2024 heeft het bijna 100-jarige Groningse bedrijf BTN de Haas een nieuwe uitstraling aangenomen. Deze vernieuwing, weloverwogen en noodzakelijk, omvatte niet alleen de onthulling van een nieuw logo, maar ook een geheel nieuwe merkidentiteit.
“Visueel is dit een ingrijpende verandering die bijdraagt aan onze ontwikkeling, professionalisering, en het behoud van en respect voor de geschiedenis van BTN de Haas (Jan de Haas B.V.) en onze normen en waarden,” aldus Kees Freije, algemeen directeur van BTN de Haas.
Begrip in Groningen en ver daarbuiten
Al sinds 1925 is BTN de Haas een begrip in Groningen en ver daarbuiten. Ondertussen is het bedrijf veel meer dan een agrarische groothandel, maar een team van prachtige mensen waarvan velen nog werkzaam zijn in, of een relatie hebben met, de agrarische sector.
Hoewel BTN de Haas al jarenlang bekendstaat als verkoper van agrarische producten, is na de overname door het Franse bedrijf Vital Concept de specialisatie naar kennis- en productpartner in bestaande en nieuwe segmenten en productgroepen in een stroomversnelling geraakt.
Merkverandering
Om deze specialisatie kracht bij te zetten, ondergaat BTN de Haas een merkverandering. Het nieuwe imago, waarin klanten BTN de Haas herkennen op elk kanaal en in alles wat ze doen, weerspiegelt onze professionalisering en toewijding aan de volledige agrarische sector en eenieder die zich hierbij prettig voelt.
Bron: BTN de haas